Aberon InboundPlanning Logo 112x57H εφαρμογή  aberon INBOUND PLANNING είναι μια εφαρμογή web για διαχείριση ραμπών και προγραμματισμό των παραδόσεων των προμηθευτών. Με το  aberon INBOUND PLANNING οι προμηθευτές της εταιρείας μπορούν να έχουν πρόσβαση στο σύστημα μέσω κωδικού χειριστή και  πρόσβασης που τους έχει αποδοθεί.

Ο εκάστοτε προμηθευτής συνδέεται στο σύστημα προκειμένου να "κρατήσει" την ημέρα και την ώρα της παράδοσης υποβάλλοντας ένα αίτημα. Εφόσον το σύστημα ελέγξει την διαθεσιμότητα που υπάρχει στις ράμπες βάσει συγκεκριμένων περιορισμών που υπάρχουν και έχουν τεθεί ως προς τον χρόνο, προωθεί την συγκεκριμένη απαίτηση στον διαχειριστή και το αίτημα παραμένει σε εκκρεμότητα μέχρι την επιβεβαίωσή του.

Οταν γίνει αποδοχή, η ημερομηνία, η ώρα και η ράμπα παράδοσης επιβεβαιώνονται. Η διάρκεια εκφόρτωσης υπολογίζεται αυτόματα από την εφαρμογή, βάσει χαρακτηριστικών των παραγγελιών παράδοσης. Στην περίπτωση που το αίτημα παράδοσης δεν γίνει αποδεκτό, ο διαχειριστής έχει τη δυνατότητα να προτείνει μία διαφορετική ημερομηνία, η οποία και εμφανίζεται στην οθόνη του προμηθευτή προς επιβεβαίωση. Καθόλη τη διάρκεια της διαδικασίας αίτησης, emails αποστέλλονται στους συναλλασσόμενους.

Το ημερολόγιο παραδόσεων από τους προμηθευτές παρουσιάζεται αναλυτικά στην οθόνη του διαχειριστή με διαφορετικά χρώματα στις προγραμματισμένες παραδόσεις ανάλογα με την κατάσταση της κάθε παράδοσης. Με τον τρόπο αυτό ο αρμόδιος διαχειριστής έχει την ακριβή επίβλεψη της όλης διαδικασίας των παραδόσεων και πλήρη γνώση της διαθεσιμότητας των ραμπών εκφόρτωσης.

Το aberon INBOUND PLANNING είναι ένα φιλικό διαδραστικό σύστημα που παρέχει στις εταιρίες την δυνατότητα να προγραμματίζουν τις παραδόσεις τους με την μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια, ασφάλεια και αποδοτικότητα.