Το aberon WEB είναι το πληροφοριακό σύστημα, που επιτρέπει την ανταλλαγή μέσω διαδικτύου πληροφοριών και δεδομένων που αφορούν την εφοδιαστική αλυσίδα.
Το σύστημα διαχειρίζεται πλήρως αυτοματοποιημένα Κέντρα Διανομής, τα οποία αναλαμβάνουν να εκτελέσουν τις παραγγελίες ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Η εισαγωγή παραγγελιών, η ενημέρωση "φακέλων αναμενομένων" (ASN) μέσω Internet και Extranet,η δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας και του αποθέματος μέσω Internet σε εξουσιοδοτημένους χρήστες, καθώς επίσης και η δυνατότητα εξειδικευμένης παρακολούθησης των επιστροφών, αποτελούν μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του.
Οι πελάτες ή οι συνεργάτες της επιχείρησης έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν και να καταχωρήσουν ηλεκτρονικά (μέσω διαδικτύου) παραγγελία στο σύστημα aberon WEB καθώς και να παρακολουθούν την εξέλιξή της. Επίσης, μπορούν να βλέπουν το διαθέσιμο απόθεμα καθώς και να εκτελούν αναζητήσεις σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους ώστε να ελέγχουν την κίνηση των προϊόντων βάσει χαρακτηριστικών του αποθέματος όπως παρτίδα, ημερομηνία λήξης κ.ά.
Οφέλη από τη χρήση του aberon WEB
• Μείωση του χρόνου που απαιτείται σε διαδικασίες ρουτίνας.
• Βελτίωση εξυπηρέτησης πελατών και μείωση ελλείψεων στις παραγγελίες πελατών.
• Αξιόπιστη και ασφαλή μεταφορά δεομένων μέσω Internet.
• Αμφίδρομη επικοινωνία σε real time window με τον πελάτη.
• Μείωση φόρτου εργασιών στην αποθήκη
• Βελτίωση συνεργασίας με τους πελάτες και μείωση του χρόνου παράδοσης
• Έγκαιρη διάγνωση μελλοντικών προβληματικών καταστάσεων
• Καλύτερος προγραμματισμός στις λειτουργίες της εφοδιαστικής διαχείρισης.
• Μείωση των διαχειριστικών εξόδων της επιχείρησης.
• Ενίσχυση των ανταγωνιστικών στοιχείων της επιχείρησης.
• Ταχύτατη ανταπόκριση με το μικρότερο δυνατό κόστος.